Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Focaccia. Meer weten? Ontdek meer
Hakan
11 jun 2026 om 19:04
Super italiaanse pizza’s !
H
11 jun 2026 om 18:56
Goed verpakt en echt echt echt Italiaans!
Erik
10 jun 2026 om 20:25
super!
Serginho
7 jun 2026 om 0:27
Lekker gegeten, snel bezorgd en hele aardige mensen die het maken!
Eva
6 jun 2026 om 8:49
De pizza's waren heerlijk, ij bezorging waren ze nog goed warm en echt heel erg lekker
Alessandro
5 jun 2026 om 20:17
Bezorging duurde extreem lang deze keer. Anderhalf uur moeten wachten...
Nick
5 jun 2026 om 17:55
Eten was heerlijk, bezorging was snel!
Annelieke
28 mei 2026 om 20:28
de pizza's waren lekker, de salade helemaal niet. de groentes waren slap en de salade erg droog. De bezorgtijd was ook langer dan werd aangegeven op thuisbezorgd.
Ronnie
24 mei 2026 om 19:51
Duurde 1,5 uur voor het er eindelijk was, bestelling was niet compleet er werd nog na geleverd. Het was verschrikkelijk eten. Zo de prullenbak in gegooid totaal smaakloos. Dit is een schande dat ze Italiaanse gerechten serveren.
Rick
18 mei 2026 om 20:44
Heerlijk! Delizioso
Kelly
16 mei 2026 om 23:44
Snel bezorgd, erg lekkere pasta's!
nuri
15 mei 2026 om 6:08
the pizza was soggy and tasted like I've been chewing on a piece of carton